lördag 14 januari 2012

Bygger och uppdaterar bloggen!!

Det är ganska mycket att göra för att få en blogg dit man vill. Har nu uppdaterat en del....lite bilder och lite mer text mm mm. Jag hoppas min webbutik kommer att synas mer tack vare den här bloggen. Jag har lovat mig själv att ingent marknadsförings företag ska tjäna pengar på det jag själv vill erbjuda mina kunder. Dom pengar jag tjänar ska gå till utveckling av webbutiken och billiga garner till mina kunder. Det som gör mig lite fundersam är att ALLA och det är många marknadförings företag ..som kontaktar mig skriver ofta - Syns du inte så fins du inte ..men tydligen så syns jag både här och där annars hade dom ju inte heller hittat mig. Så här är jag nu... ni hitter mig på Facebook, webbutik och blogg. Ja ja det får ta den tid det tar.... jag har inte bråttom...=O)))) Jo..en sak till. Det är ibland lätt att stava fel... men dom bjuder jag på...hi hi hi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar