fredag 27 januari 2012

Underbara fredag 27/1

I dag har jag testat min nya lilla stickmaskin...såååå roligt...otroligt roligt. Jag tog tid på hur länge det skulle ta att tillverka ett par tubsockar. Det tog mig bara 35 minuter att tillverka ett PAR tubsockar i MIKA garn.
Förstå ..=O) 35 MINUTER. Det som tog längst tid var att plocka av och fästa trådarna. Tubsockarna är halvavaden höga. Stickades i 80 varv p socka. Jag är MEGA impad av denna lilla maskin.
Just nu så erbjuder jag denna lilla maskin för 770:- (Ordinarie pris 970:-)
http://www.lyona.se/ Stickmaskiner PASSA PÅ och nut av denna lilla stickmaskin.

2 kommentarer:

  1. Berätta mer om stickmaskinen. T.ex vad kan man sticka med den lilla/stora?
    Kan du lägga upp en närbild på dina tubsockor så man får se hur det ser ut. Jag är väldigt intresserad!

    SvaraRadera
  2. Klart jag kan berätta lite mer och lägga upp lite bilder... har nyss fotat lite. Allt kommer i ett eget inlägg. =O)

    SvaraRadera