måndag 23 januari 2012

Underbara Måndag 23/1


Alla dagar för någonting bra med sig....=O) även måndagar. Det är alltid härligt att komma hem till dukat bord även om det som är framdukat bara är Varmkorv med mos... och sallad...=O))  Att det blev varmkorv med mos var nog för att jag igår sa -I morgon blir det varmkorv med mos....hahahahaha. Idag har jag sagt att - Imorgon blir det kyckling paj. =O))) I dag är det som sagt måndag och jag har ett nytt erbjudande i webbutiken. 20% på MIKA garn. Jag hoppas än en gång att det blir en bra försäljning...=O)) Det är i alla fall roligt att se att det är fler och fler som hittar till min lilla webbutik. Jag är ju faktiskt BILLIGAST PÅ WEBBEN och så kommer det att förbli.

Här nedan kan du kolla in alla dom olika färgerna av MIKA garn.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar