måndag 16 januari 2012

Underbara Måndag!


Ser att jag skrivit under Underbara Måndag MEN det här inlägget skrev jag på Underbara Tisdag!!..=O) dagarna går så fort..=O)
Tror ingen garnwebbutik knäcker mina korta leveranstider... men det kan ju vara för att jag även levererar i nattsärken om det skulle behövas. Jag fick en beställning i kväll ..så jag frågade om jag kunde leverera det omgående och i nattsärk....(Nattsärken = knälång flanell pyjamas och plysch brallor =O))) det var inga problem med det. =O))
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.lyona.se/
Startar vecka:3 med att erbjuda 10% på 5-pack av Järbos Lovikka garn och Järbos lovikka ombré.

Lovikka: 5-pack  225:-  (Ordinarie pris 250:-)
Lovikka Ombré 5-pack 238,50:- (Ordinarie pris 265:-)
Frakt tillkommer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar