onsdag 25 januari 2012

Underbara Onsdag 25/1

Onsdagar är mina lediga dagar. En dag som jag viger åt min son Gustav. Onsdagar är den dag då jag inte har några måsten. Ja ja..idag har jag faktiskt tagit lite egen tid och lämnade Gustav hos mommo och moffa och sedan så for jag och klippte mig...TJOHOOOO snaggad på sidorna .. lite längre uppepå och ned mot nacken. Så nöjd, så nöjd. Hon som klipper mig är Jessicut.
KLICKA HÄR! och följ henne på Facebook.
KLICKA HÄR! Boka klippning hos henne Online.

I går kväll var jag en sväng till Anette .. vi skulle ha en liten mysstund med vår Stick men det blev att sitta vid datorn och kolla in lite nya stick projekt som vi bara MÅSTE sticka.

Den här fina V-ringade tunikan är ett av projekten.
Till den här använder man dessa två underbara garner från M&K.
M&K Linen


Venedig

... och sedan har vi detta projekt som jag länktar så efter att få dra över skallen..=O)


Den här stickas i det underbara garnet M&K Wedding.

Den första kommar jag nog att sticka i den bruna färgen.

Jag kommer att ha detta garn i lager i min webbutik. Har planer på att bygga ihop färdiga
garnpaket med garn, mönster och tillhörande stickor...och priset kommer vara lika bra som alltid.
Vill man beställa en färdigstickad så går det också att ordna ... priset blir lite dyrare men inte hutlöst då uppstickning till andra är ett nöje i sig...=O))) http://www.lyona.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar