söndag 15 januari 2012

Underbara söndag!

Uppdaterat webbutiken då man nu kan beställa M&K: s TOKYO garn i 5-pack.

http://www.lyona.se/myshop_start.php?SHID=261



Rundhalsduk som är stickad med Jumperstickor nr:20. Två härvor JG-Naturgarn_Brun.
Mössan är stickad med Jumperstickor nr:10 och en härva JG-Naturgarn_Brun.



Det blir en rundhalsduk i grönmelerat. Håller garnet i min ena hand..... och sticknålar nr:20 i den andra.
Bild på färdig produkt kommer senare..=O)


-20 grader när jag vaknade men nu är det bara -17,5 så det blir nog en findag. Rundhalsduken jag gjorde blev lite liten så det blir att göra om lite. 40 maskor och ett nystan blir barnstorlek. 30 maskor blir bra till en vuxen så idag ska jag dra ihop en till... men idag ska jag nog göra en i Winmelerat MIKA garn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar