torsdag 26 januari 2012

Underbara Torsdag 26/1

I morgon är det fredag så det är klart att det är underbart med torsdag...=O)
I kväll har jag inte tid med att blogga då jag håller på att testa min Addi-professional Express.
STICKMASKIN... sååååååå roligt.
Den är lite plastig men den gör då det den ska..=O)  http://www.lyona.se/
Hela Februari så har jag på min webbutik sänkta priser på Stickmaskinerna.
Den lilla från 970:- till 770:- ( den jag testar i kväll)
Den stora sänks från 1624:- till 1350:-

När jag har testat den lite så ska jag låna den till Erika ... =O) Erika har en jätte fin blogg och även en webbutik där hon säljer sina eget tillverkade barnkläder ... och lite annat smått och gott. Har ni inte besökt hennes webbutik så tycker jag att ni ska göra det.
KLICKA HÄR! och besök hennes blogg.
KLICKA HÄR! och besök hennes webbutik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar