torsdag 2 februari 2012

Fraktpriser!

Det är så roligt att komma hem och kolla ifall någon beställt garn från min webbutik... när man öppnar order sidan och ser att man har flera stycken beställningar då känner man lycka, lycka. Tack alla snälla ni som väljer mig... jag försöker hålla billigaste priserna på webben, just för att ni också ska känna lyckan av att beställ garn till ett billigare pris än tidigare. Nu har jag låst mina frakt priser till MAX 49:- ...nog för att jag får ta en del av fraktkostnaderna men, men min vinst blir mindre... men det tar jag . Garn är inte alltid billigt och det blir inte heller billigare av alla fraktkostnader som ska läggas på. Jag önskar jag kunde stå för hela frakten...men jag är inte där ÄN... men det kommer, det lovar jag. När jag ser att allt går runt och att jag inte går back av alla dessa transport kostnader... då kommer jag att erbjuda fraktfritt. =O)
Välkommen in till min lilla Webbutik...=O)   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar