onsdag 1 februari 2012

Underbara Onsdag 1/2

Det är alltid lika härligt med onsdag...då onsdagar är min och Gustavs lediga dag. I dag har vi varit på Stor och Liten ...öppenförskola som man brukar kalla det. Det är så trevligt att gå dit både för mig och för Gustav. Jag stickade lite på mina yoga sockar som FORTFARANDE inte är färdiga. Nu är vi i alla fall hemma och nu ska vi sätta oss i soffan och se lite barn TV.... målarblocket och pennorna ligger på bordet så det blir nog att måla lite också. Carina och Melker kommer inte idag då Melker är sjuk. Lite tråkigt för det är såååå mysigt när dom kommer hit på onsdags eftermiddagarna. Vi får hoppas det blir av nästa onsdag.

I dag ska jag nog beställa lite garn från M&K ... även några mönster måste beställas in. Jag har idag styrt min webbutik till ett mer fast frakt pris. Frakten blir aldrig dyrare än 49:-. Jag ville inte låsa allt på 49:- då det faktiskt inte kostar 49:- om vikten är under 1 kilo... då ska man inte heller behöva betala mer än för den vikt som gäller. Sedan har jag även styrt allt mot faktura betalning. Faktura ger trygghet för den som beställer och det är viktigt för mig att dom känner så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar