måndag 13 februari 2012

Underbara Måndag 13/2

Dagens tips: Online StickCafé på Facebook. En underbar sida som ger inspiration...=O)
http://www.facebook.com/#!/groups/125866200796666/


Fraktfritt hela vecka:7


I dag är jag hemma med min lilla kille som inte riktigt är fri från sin förkylning.
Hostan är nästan borta .. men det är nätterna som är värst. Man blir lite slut själv
av att inte få sova ordentligt.

Sitter nu en stund vid datorn ...uppdaterat lite på webbutiken. Erbjudande för vecka:7 blir  att köra
fraktfritt. Det brukar vara uppskattat så hoppas det går lika bra den här gången. Jag har även lagt in dom raggi garner jag nu har i lager. Jag behöver även lägga in dom nya sticknålarna jag nu har hemma ... tex rundstickorna 120cm nr:15. Dessa är jätte bra till tex att sticka en pläd... jag håller själv på med en pläd i Mika garn.

Tittade även in en stund på Facebook sidan Online stickcafé ... det är så roligt att titta in där och se alla underbara saker som tillverkas. Man blir så inspirerad. Vissa mönster är så underbart vackra.

Nu ska vi fixa oss lite lunch. jammi jammi .. vi får se vad det blir...=O)

Fraktfritt hela vecka:7  /Betalning mot faktura = trygga kunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar