fredag 24 februari 2012

Underbara fredag 24/2

Härligt med fredag ... mys hemma i soffan med min lilla Addi fastskruvad i bordet...=O) Snart är det söndag och då har vi Hantverks Café i Rosvik... oj så roligt det ska bli. Det kändes så länge tills jag ska hålla Vårmarknaden och loppisen i April och då kom den här idén upp. Hantverks Café kommer jag att hålla så ofta och när jag vill och har tid. Jag har själv bokat lokalen och fixat så att Rosviks A-lags herrar i Fotboll får fixa fiket. Själv så ska jag på Söndag ta med mina båda stickmaskiner ... sticka, dricka kaffe, surra med den som har lust..=O)))
Nu ska jag göra ett till försök att få lill Gubben att sova... han har vilat lunch och även sovit 1 tim och 15 min sent på eftermiddagen så han är lite svårflirtad gällande sängen..=O)) Senare i kväll har jag en liten Vin kväll med kära Kia i Uppsala/ Björklinge ... hon bor så långt bort så vi brukar ta oss ett glas vin över telefonen...såååå trevligt. Tjingeling på er alla.
Här har jag på mig ett par av mina fingerlösa vantar ... stickade med min lilla Addi och sedan har jag virkat kanterna så att dom inte ska knorka ihop då det blir lite löst i början och avslut.....=O)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar