tisdag 7 februari 2012

Underbara Tisdag 7/2

I kväll är det tisdagscafé på Online stickcafé på Facebook.
Sååå trevligt så dit måste jag bara ta mig...en stund i alla fall.
Ska först färdigställa lite momsredovisning som ska in till skatteverket.
Allt är färdigräknat och klart men det är alltid bra att kolla igenom allt en sista gång.
Min lilla Garn Webbutik rullar på i sakta mak. Alla är så hjärtligt välkomna..=O)
Jag har även sänkt alla frakter ...eller rättare sagt...jag har låst alla frakter så
att det aldrig blir dyrare än 49:-. Jag vill att den som väljer mig inte ska känna att så
stor del går åt till att få hem garnet. http://www.lyona.se/
Nej nu ska jag göra lite nytta med momsen och sedan blir det att sticka, sticka och sticka.

Till helgen har dom lovat varmare väder ...... snart, snart har vi vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar