lördag 11 februari 2012

Underbara Lördag 11/2

I går var det en STOR dag...då var det 22 år sedan jag fick mitt första barn. En "Liten" Erik på 4,9 kilo tittade fram. Grattis än en gång önskar jag dig min älskade son..=O)

I går skapade jag en ny grupp på Facebook. HantverksCafé i Rosvik. Jag tror det här kan bli någonting jätte bra. Som vanligt ska det vara enkelt gällande mina evenemang ... mysfaktorn ska vara hög och "Måsten" måste undvikas. =O)
http://www.facebook.com/groups/368179726543556/368194816542047/?ref=notif&notif_t=like#!/groups/368179726543556/

Länken blir lång...men klicka och gå med du också.

I dag blir det att skotta tak hos mor och far. Det är nu bara -3,1 ute ... så det kan inta annat än vara en Underbar lördag. Lill Gustav surrar om boppen (Bobben) ...så han ska få åka bobb idag.

Hoppas alla får en underbar dag....och sedan måste jag avsluta inlägget med lite firma reklam...=O)
Just nu så har jag lite lager på M&K:s Wedding och Venedig. Jag har även andra garner och tillbehör i lager ..och självklart till mycket bra priser.
http://www.lyona.se/
Frakt endast 49:- ...Du har alltid tryggheten och betalar mot faktura.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar