måndag 30 januari 2012

Underbara måndag 30/1

I morgon är det online stickcafé på Facebook. Vilken underbar idé ..... häng med.
Nu ska jag i alla fall starax gå och lägga mig... en liten kvälls macka och sedan är det ZzZzzzz .
Jag har INTE ätit mina 6 mål idag. G.B operationen är orsaken till att jag MÅSTE äta kvällsfika. Före min G.B så skulle man INTE äta efter 18.00 ... och man skulle äta sallat. I alla fall halva tallriken. Nu ska jag äta minst sallad för det är minst näring i sallad. Snacka om att livet blev tvärt om mot tidigare men med 45kilo...eller rättare sagt..60 kilo mindre i vikt så äter jag faktiskt hellre en god MAKA än ingenting alls och jag mår bara så jätte bra. Mat är viktigt och man kan äta allt bara man inte äter det alltid...=O) klart jag vet det..hahaha. Hm ..hur kom jag nu in på detta. Det här ska ju vara en GARN blogg och inte en vikt blogg men, men ...livet består av så mycket mer.
Ta inte vara på varje dag...ta vara på varje stund och sekund...=O)

Natti natti alla mina vänner..=O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar